God Morgon!

Helt ledig idag! Planerna för dagen är att förbereda inför midsommar med mat och sånt, vi ska ju åka bort 2 nätter med ett par kompisar, hundarna följer självklart med =) Sen har jag en hel del pluggande att göra bort oxå!

Har sovit rätt ok i natt, uppe tidigt oxå är vi trots ledigheten, har en hantverkare som kommer & ska byta en planka på min balkong & det är ju skönt att vara uppe när han kommer.

Nu ska jag slurpa i mig morgonkaffet så att jag vaknar & sen är det promenad som gäller för oss!!

Ha en skön Torsdag!




Carina » 2009-06-18 | 09:20:29
URL: http://elladora.blogg.se/

God morgon =)



Hoppas ni får en fin och härlig promenad. Här blir det inga långa promenixar - det regnar hur mycket som helst. Men i mataffären är det uppehåll, hoppas jag ;)



Ha det bäst!

Pia » 2009-06-18 | 09:34:34
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Kul att åka bort så en sväng! =)

Hoppas ni får en trevlig midsommar!

Skall gå o kika in i Pärs blogg.. =P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback