Bus Puma..

Nybadad, mätt & glad vovve har lekt sönder sin ena boll =) Gissa om hon var nöjd, ända tills matte Ella snodde av henne pipsaken inuti bollen som var anledningen till att bollen gick sönder =)



Känns kul att se att Puma mer & mer använder munnen, i helgen så har hon lärt sig av Albin att tugga på pinnar oxå, något som är ovanligt för den här tjejen!


Pluggar & pluggar & pluggar!! Fick bakläxa på 2 uppgifter som jag skickat in så dom har jag kämpat som tusan med nu! Ska sätta mig med läsboken nu & skriva ner lite stödord på texten tänkte jag, har 420 sidor som jag ska kunna till provet på fredag =( Buhuuuuuu..

Sov sött!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback