Tufft..

Är det just nu..

Fick precis mail om provet jag väntat på att få betyg i, IG blev det, måste göra om det snarast! SUCK!!! Skulle ju egentligen ha gjort ett prov idag men då böckerna var kraftigt försenade så blev det inte så, har alltså 2 prov att plugga till, får se hur det 3:e har gått som jag gjorde precis innan vi åkte, känns som att det kommer att gå åt helvete även det =((.. Livet känns jävligt jobbigt nu kan jag meddela! Jaja, bara att slå upp böckerna & börja då, vet bara inte vilket prov jag ska prioritera?




Pia » 2009-07-24 | 13:45:33
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Tycker du skall ta det provet som känns tuffast, så blir det bara "lättare" sen. =)

Inte kul med IG men kämpa du kommer klara det galant är jag säker på!

Lycka till med pluggandet!

Paula » 2009-07-24 | 13:51:35
URL: http://www.paulas.sajt.org

Tack för de snälla orden om Daniel, nu blir han så glad! :)

Ja självklart fick du stjäla korten på Puma, och som sagt, vill du ha större så säg till, så mailar jag!

Kram kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback