Trötta varelser..

Var det när klockan ringde i morse.. Puma gick direkt till soffan & sov vidare medans jag drack mitt snabbkaffe som jag gillar =)

Sen ut på morgon prom, Puma trött som bara den & ville gå in igen när hon fått göra sitt.. Hon är verkligen morgontrött min hund!

Nu äter vi frukost & jag ska iväg & jobba, 10-18, länge sen jag jobbade heldag.. Kvällen ska sedan ägnas åt pluggande.

Ha en riktigt skön Måndag =)




Pia » 2009-07-27 | 10:26:13
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hahaha jaa morgon trötta hundar, jag har tom hällt upp Rex mat men han kommer ej ner från sovrummet utan sussar vidare.. =)

Hoppas du får en bra arbetsdag och inte allt för mkt galet.. ;)

Anonym » 2009-07-27 | 10:38:40
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

fin blogg du har! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback