Torsdag..

Idag har jag koll på dagarna igen =)

Ska plugga massor idag, måste iväg in till stan en sväng & kolla om mina bläckpatroner till skrivaren har kommit så att jag kan skriva ut allt som behövs.

Har tagit en härlig långprom i skogen med nyinflyttade grannen & hennes lilla hund, alltid trevligt med sällskap! Kul att få hjälpa till & visa alla mysiga vägar som finns att gå oxå!

Vädret idag är molnigt, ca 18 grader, såå skönt för alla hundar att värmen försvunnit en dag.

Nu är det duschen på en stund, ska kolla kontot & sen mobiler bara innan jag beger mig iväg nånstans!

Ha en riktigt skön dag!!




Pia » 2009-07-02 | 11:33:56
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Blogg Ella is back! =)

Så ni har haft en sista ordet skällning hemma.. =) Det hade vi med innan säng gång igår, tyst, voff, tyst , voff, tyst, morr, tyst mrr.... =)

Vad kul att det går bra för er på ringträningen!

Ny mobil det hade jag också behövt... Har ju pappas gamla för Rex bet sönder min av misstag.. =/

Plugga lugnt i det svala idag, vill också ha svalt men nix pix..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback