Torsdag & ...

Plugga är det som gäller idag!! Tenta i morrn, har massor som ska hinna bankas in i min lilla skalle =) Men jag ska kämpa som fasen idag!!

Har inte hört nåt om min dator än men jag håller tummarna för den, liiite jobbigt om jag inte kan ta med den på resan..

Har nu fått boende i Sundsvall, Pär har fixat, skönt att kunna ha nånstans att sova ett par timmar innan vi åker vidare mot Västervik.. Känns skumt att vi snart ska åka, har känt så långt borta & nu är det nästan dags =) Ska bli såå kul, kul att även Albin får följa med!

Återkommer under dagen =)

Ha en skön dag alla läsare!





Pia » 2009-07-09 | 11:36:55
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ja plugga massor nu och hoppas det går bra imorgon på tentan! =)

Det blir en och annan mil ni får åka! Men det kommer bli så kul när ni kommer hit ner!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback