To Do List..

Har jag haft idag & en del börjar jag kunna pricka av..

Har bytt gardiner, putsat fönster & bytt sängkläder i sovrummet, håller på att tvätta för fullt, diskat, lagat mat, diskat ännu mer, badat med galningen, utfordrat galningen, hon slukade maten igen trots att det var 1/2 dl mer än vanligt.. Blir sååå glad när hon har aptit =)

Nu ska jag klura på om jag ska fortsätta med fönster putsning & gardinbyten eller om jag ska krypa ner i soffan.. Dammsuga & skura gör jag i morgon då allt annat är klart tänkte jag,börjar bli för sent för det ändå..

Är liten nyfiken på vem som är här & Läser.. Pia, Pär, Paula, Mamsen,Olga vet jag men sen då.. Vem är du???




Pia » 2009-07-31 | 22:16:08
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ojojoj vad fröken Ella vart duktig idag! =)

Visst är det irriterande när man vet att folk läser men bara ett fåtal som lämnar komentarer.. Grrr, skärpning på er som inte komenterar.. =)

Heja Puma ät massor så du blir stor och stark och orkar busa massor med Rexan till vintern! =)

Sofia » 2009-08-02 | 04:54:50

Jag läser !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback