Suck..

Nu förstår jag varför kursen kändes så enkel.. Har en skrivapatron med endast svart färg, har skrivit ut ett dokument med en massa röd text som inte har kommit med.. Har nu gjort om texten till svart & då blev det genast en massa mer saker att göra i denna kurs *Suck*

Haft en rätt ok dag idag =) Lugnt på jobbet, hunnit pyssla & fixa lite, sånt gillar ju jag =)

Ska träffa Pär & Albin strax för en långprom tillsammans, ska även ge Albin ett märgben så att han får tugga på nåt annat än Puma, våra händer & saker han inte får tugga på.. En jobbig liten skit kan han vara men en söt sådan =)




Såhär lugnt & mysigt kan det vara nån stund här & där..



Puma dricker gärna från kranen i badrummet =)

Nu är det kvällsprom!!





Pia » 2009-07-06 | 22:24:11
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hahahaa, den var bra! Ge märgben för att..... =)

Pia » 2009-07-07 | 07:39:56
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Jaa det går bra det med! Kan ju ta en promenix med vovvarna då lr åka till Hundudden och bada med dom.. Sen får hon ju givetvis vara här med oss på kvällen med. Men skall du lr jag säga till henne att det är ok på tisdag istället?

Du jag ser fram emot det med ngt så pass mkt! Kommer bli sååå kul tror jag och min sambo komer vara sååå trött på oss.. Hahhaahaaa, nää då han är rätt duktig på att stänga öronen. Om inte då slänger vi ut han.. =P ;)

Tess bonusbarn skulle ju fylla år men hon skulle höra av sig om det hur det skulle bli.

Chrille » 2009-07-07 | 23:09:15

Haha... det där med att dricka ut kranen vet jag var hon har fått ifrån. Det kommer från när ex-husse borstade tänderna :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback