Suck..

Klockan tickar på.. I vanlig ordning har jag lämnat inlämningsuppgiften till sista sekund, dumma Ella!!

Har kämpat med pluggandet oxå, vet inte om jag ska försöka sova snart eller om jag ska kämpa nån timme till? Funderar på att ta ut Puma & rensa huvudet lite, en hel del som snurrar där just nu..  Måste försöka peppa mig själv nu till att klara provet i morrn, vill verkligen slippa göra om det ÄNNU en gång..

Funderar massor just nu.. Försöker klura på olika alternativ, olika lösningar.. Vet inte hur jag ska göra riktigt, vill jag verkligen veta??

Nä nu ger jag upp, en skön kvällsprom & sen sängen för oss =) Utan sömn kommer det att gå ännu sämre!!

Sov sött =)







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback