Stygg flicka ;)

Är jag.. Har varit & köpt massor med godsaker, tänker inte ens berätta hur mycket det blev, då tycker ni att jag är knäpp :) Hihi.. Men  nu har jag iaf så att kvällens pluggande är räddat!

Ska busa lite med Puma som piggnat till, hon verkar vara bra i magen igen, har än så länge inte kommit nåt alls så riset verkar ha hjälpt eller så beror det på att magen är tom, hon åt normal portion med med mat till frukost & har inte visat några tecken än på att vilja gå ut.. Syns såå tydligt på henne när hon verkligen MÅSTE få gå ut, hon ser helt panikslagen ut i blicken & går konstigt, känns skönt att äntligen börja kunna läsa hennes kroppsspråk =)

Vi har hunnit ligga i soffan & slumra en stund, så mysigt när hon kommer & lägger sig brevid & lägger huvudet på armen =)

Nu ska jag återgå till böckerna igen..




Pia » 2009-07-26 | 22:11:07
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Fina flickor hamnar i himlen men stygga hamnar hur långt som helst!!! =) ;)

Här har det snaskats hej vilt idag med, chockladen du tipsade mig om var ljuvlig.. Vet ej vart den kakan tog vägen..??.. ;)

Härligt att Puma är bra i massen igen och visst är det kul när man kan läsa av sin vovve så väl. All tid du lägger ner på henne ger resultat! Och ännu bättre kommer det att bli!

Kul att du hade trevligt igår, det vart du verkligen värd!

Plugga lugnt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback