Städmonstret..

Har anlänt till min adress =)

Efter dagens sorterande på jobbet så kände jag att det var dags att iaf dammsuga & skura innan vi åker på söndag, skönt att få bort lite sand, ris & annat snusk på golvet.. Puma låg ju & tuggade på märgben igår oxå & lyckades ligga på golvet en stund när min uppmärksamhet var riktad åt ett annat håll(datorn)..

Håller även på att tvätta lite, blir nog att boka tvättstugan från kl 7 i morrn till 12 så att jag verkligen hinner med ALL tvätt denna gång, kommer ju att ha massor när vi kommer hem sen igen.. Albin hade vänligheten att kissa på en av mina mattor igår morse så det blev att tvätta några mattor oxå, vit matta i köket är ingen hit med en vovve som älksar att ligga på den & klia sig efter maten..

Nu väntar tvätten igen.. Tjingeling..




Pia » 2009-07-07 | 22:51:29
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Har inte kommit i säng än... Men snart, väntar på att naglarna skall torka lite så jag inte har nagellack i sängen.. =)

Ja dessa vovvar skapar massor med x-tra arbete men det är det värt.. =) Förlorade även 4 komp timmar idag pga en skällande hund imorse men man älskar de lika mkt för det..

Märgbens gojs är ju så äckligt och luktar snusk..

Duktig du varit som städat!

Du har förresten meil.. Lr har du redan läst det?

Kram på er!

Paula » 2009-07-08 | 06:46:48
URL: http://www.paulas.sajt.org

Jahaa, det var DÄR han var.. städmonstret.. jag letade som sjutton efter honom igår ;)

Pia » 2009-07-08 | 08:10:22
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Vi gör som du vill vet dö.. ;)

Pär får komma när han vill för min del bestäm du! =)

Nu hoppas vi på att det är kanon väder då så vi kan sitta ute och göra ngt kuligt med hundarna! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback