Städdjävulen på besök..

Fick ett ryck & tog ner alla gardiner i kök & vardagsrum oxå & tvättade.. Nu hänger dom på tork.. Ska putsa av alla fönster i morrn tänkte jag.. Var lite stygg & bokade första tiden i morgon bitti oxå så nu har jag lämnat det sista på torkning därnere..

Nu är det dags att pyssla om mig själv =) Ska ta ett varmt & skönt bad, skrubba av kroppen dagens svett, jisses vad det blir varmt i tvättstugan!! Sen en sista prom med Puma & sen väntar en nybäddad säng, kul att vovven är skitig efter dagens bad, kanske hon oxå ska sköljas av en gång...

Som det ser ut nu så är jag ledig lite mer än 2 veckor sen jobbar jag några dagar & efter det vet jag ingenting? Hade hoppats på att bli kvar där jag är men det verkar inte så, iofs förstår jag det då den andra tjejen jobbat mycket längre & jag ändå vill ha heltidsjobb men det hade varit en bra lösning & sen trivs jag riktigt bra där oxå.. Förhoppnigsvis så hinner det lösa sig innan skolan är klar??

Ha en fortsatt trevlig kväll!!





Pia » 2009-07-31 | 22:46:15
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Jaa tvättstugan är inte det kallaste stället.. =)

Skrubba dig nu riktigt ordentligt! Och unnna dig ett skönt bad efter dagens städ mani! Har jag smittat av mig?? ;) Vet du vad? Jag har ej städat riktigt ordentligt på hela semestern mer än dragit med torr moppen och dammat lite "viktiga" ställen samt städat toan.. =D Inte alls vanligt för att vara mig men har ju knappast vart hemme heller så..

Helena med Maya o tyra » 2009-07-31 | 23:00:53

Helena med Maya o Tyra » 2009-07-31 | 23:11:38

ooops!!



Vet inte vad som hände men en kommentar flög iväg, utan att jag hann blinka! ;-)

Hur som helst, nu har jag hittat din blogg och läst lite vad ni har för er.

Måste säga att du är verkligen duktig på att uppdatera!

Jag förstår att du och Per har separerat, eller vad de nu heter när man inte bor ihop innan?

Synd i alla fall, ni såg så söta ut och ni verkade passa ihop, men så klart finns det anledning till att det blev så..

Hoppas att ni båda mår bra och kan vara vänner, de är viktigast!

Blev full i skratt när jag läste om Pumas drömmar, här är det samma sak!

Maysan skäller aldrig i vanliga fall, men i drömmen kan hon låta som värsta arga vakthunden och sparka och springa tills man blir tvungen att väcka henne för att få slut på drömmandet! ;-))

Märks att de är syskon i de fallet, Tyra har aldrig sånt för sig på nätterna...

Blev en låååång kommentar, nu vet du att jag hittat er, och garanterat återkommer jag!!

Ha det så himla bra nu så hörs vi!

Helena med Maya o Tyra » 2009-07-31 | 23:12:35

ooops!!



Vet inte vad som hände men en kommentar flög iväg, utan att jag hann blinka! ;-)

Hur som helst, nu har jag hittat din blogg och läst lite vad ni har för er.

Måste säga att du är verkligen duktig på att uppdatera!

Jag förstår att du och Per har separerat, eller vad de nu heter när man inte bor ihop innan?

Synd i alla fall, ni såg så söta ut och ni verkade passa ihop, men så klart finns det anledning till att det blev så..

Hoppas att ni båda mår bra och kan vara vänner, de är viktigast!

Blev full i skratt när jag läste om Pumas drömmar, här är det samma sak!

Maysan skäller aldrig i vanliga fall, men i drömmen kan hon låta som värsta arga vakthunden och sparka och springa tills man blir tvungen att väcka henne för att få slut på drömmandet! ;-))

Märks att de är syskon i de fallet, Tyra har aldrig sånt för sig på nätterna...

Blev en låååång kommentar, nu vet du att jag hittat er, och garanterat återkommer jag!!

Ha det så himla bra nu så hörs vi!

Pia » 2009-07-31 | 23:44:17
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Städdjävulen har fått meil! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback