Slappat..

I soffan har jag & Puma gjort efter en stunds pluggande, denna kurs är verkligen skitsvår, fattar inte mycket av uppgifterna som ska göras tyvärr.. Men men det är bara att kämpa på, måste lära mig allt tills tentan!

Har precis pratat med min kontaktperson, får göra slutprovet när jag vill =) Alltså kan jag ta det lugnt, slappna av & nöta in allt ordentligt!! Tjohooo!! Detta innebär även att jag kanske kan njuta lite av dagarna som är kvar på semestern. Känns otroligt skönt måste jag säga!! Iofs innebär det att jag får läsa 2 kurser parallellt nästa vecka men det kan det vara värt det!!

Har varit ut med vovvarna en stund nu, en snabbdusch & sen ska vi åka iväg en liten sväng jag & pär..

Ha en skön dag!

Lämna en liten kommentar!









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback