Semestern..

I stora drag..

Började med en övernattning i Sundsvall, vidare till Västervik & Pärs föräldrar, stannade där tills på Fredagen då det bar av mot Köping & 2 övernattningar, väl framme där så var det hundutställning som gällde både lördag & söndag, massor med trevliga människor träffade vi där! Resan fortsatte sedan vidare mot Göteborg på söndagen, där stannade vi tills på Tisdagen, då bar det av till Landvetter & ett besök hos Pia,

Pia är en tjej som jag lärde känna genom min blogg förra sommaren, vi har sedan dess haft en del kontakt,hon har varit ett enormt stöd för mig när det har varit tufft..  Det var otroligt skoj att få komma hem till henne, träffa M men framförallt Pia & Rex.. Att sen få se deras underbart fina hus oxå som jag sett massor med bilder på var en upplevelse =) Bra jobbat!!! Vi tillbringade en eftermiddag, kväll & morgon tillsammans & jag måste nog säga att det var höjdpunkten på min & Pumas semester! Tack snälla Pia för att du öppnade ditt hem för mig & Puma, nu väntar jag bara på att du ska komma upp till oss & hälsa på!!!


Har inte lyckats med nånting idag, ätit lite middag.. Kollat lite tv, funderat på livet.. Pratat med grannen, A, S, mamsen.. Funderat lite till..

Har precis kommit in från en härlig prom med Puma, den avslutades med att stanna till hos Brorsan & Svägerskan, fick låna en sele & en kätting av dom så att Puma fick dra lite, att gå framåt gick hur bra som helst, vändningarna sådär men hon verkade tycka om det iaf, idag fick hon dra totalt ca 5-10 min, 2,5kg.. Så nu är det bara att fortsätta träna så länge hon tycker det är kul =)


Kvällens bilder..



Denna har jag ätit efter middagen =) Lika gott som det ser ut att vara, jordgubbar, vindruvor & honungsmelon =) *mmmmm*



Puma lycklig över att få vara hemma på sina mattor igen & kunna klia sig!



Mina fina nya skor.. Efter att ha besökt ett ANTAL sportbutiker på vägen så hittar jag dessa i en liiiten butik i nån stad som jag inte ens minns namnet på, snygga & sköna! Märket är PUMA såklart ;) hihi..

Nu är det soffan som gäller för oss =)




morsan » 2009-07-24 | 21:26:04

Efterrätten såg mycket god ut,hoppas att den smakade lika bra också.

Pia » 2009-07-25 | 00:00:01
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hoppas du blivit klokare av dina samtal med mams med flera..

Visst är det riktigt nice med fruktsallad! Det går alltid ner i massen. =P

Tack för de fina orden! Och du har minst stöttat mig lika mkt! Är så glad över att jag gluttade in i din blogg och vågade skriva en komentar efter många om och men.. ;) Tack för att du finns och visst kommer jag och Rex och hälsar på sen när det finns massor med SNÖ.!. =D

Skorna är riktigt snygga och klart en Puma skall bära Puma och dessutom när hon äger en riktigt fin Puma med! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback