Sängdags..

För oss 4 snart..

Haft en trevlig kväll med god mat & trevligt sällskap, ett par av Pärs vänner har varit här & haft trevligt med oss..

I morgon så är det förhoppningsvis shopping som gälller, Pär har tokshoppat hela resan, jag har hittat 2 stickad västar idag på Lindex, betalade 39,50 för båda.. Bra pris! Lyckas sällan hitta nåt i klädväg när Pär är med, alltid han som shoppar bara men nu måste det bli ändring på det! Kan ju inte ha åkt genom halva landet & inte ha hittat nånting.. I morrn innan jag ska hälsa på någon så ska vi till nåt outlet ställe, sånt gillar jag =) Förhoppningsvis så kanske jag hittar nya tränings/promenad skor.. Behöver verkligen nya, speciellt efter promenaden i Sundsvall.. Sen har jag ju lovat lillebror att köpa en liten present åt honom oxå som tack för hjälpen med att kolla posten under tiden när vi har varit borta, skönt att få veta vad som kommer.. Sen har även Mamsen varit gullig & vattnat mina stackars blommor, tror att dom har fått betydligt mer vatten av henne än vad dom brukar få av mig, har en förmåga att glömma bort dom ibland ;)

Men men, nu är det sängen som gäller, är ju en dag även i morgon!

Kom ihåg att lämna en liten kommentar!!




Pia » 2009-07-21 | 08:55:13
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Klart5 man lämnar en komentar! =)

Att du orkar plugga så ivrigt på din semester, blir så imponerad! Hade aldrig själv orkat men men det är väl tur att alla vi är olika! =)

Trevlig tripp ni verkar ha haft hittills och vi får väl hoppas att ni får ett supermysigt avslut på den! =P

Får sätta fart nu, det kommer ju gäster snart, tihiii.. =)

Hoppas ni hittar ngt fint på Freeport!

morsan » 2009-07-21 | 10:30:22

Stämmer nog att dom får mer vatten av mig,ska ge dom en skvätt i dag också då klarar dom sig tills du är hemma igen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback