Pinsamt..

Värre har jag betett mig idag =) Men delar med mig gör jag ju så att ni får er ett gott skratt..

Var iväg på vårdcentralen, allt gick bra & jag fick mitt recept, när jag sitter därinne så ringer F, pumas gamla ägare, hade sökt henne, tröck upptaget & avslutade besöket.. På väg ut till bilen så ringer jag upp F för en trevlig pratstund, framme vid bilen så slänger jag in väskan med nycklar & allt & står utanför bilen & pratar, har haft denna bil i 2 år & vet mycket väl att det är automatlås på den, dvs den låser sig själv om inte nån dörr är öppen eller nyckeln sitter i tändningen, står & pratar & hör hur bilen låser igen, kostaterar snabbt att bilnyckeln ligger inne i bilen! Tjohoooo.. Som tur är så har jag en extra nyckel hos brorsan & svägerskan så det löste sig efter många om & men att jag fick den nyckeln levererad till mig, många skratt på min bekostnad har det blivit oxå men det bjuder jag på idag =)

Har varit & hämtat mina bläckpatroner nu, skrivit ut allt som behövs oxå, köpt ny telefon igen, blev samma, har testat kameran & den funkar, fattas bara att nåt annat ska krångla för mig med den men jag hoppas det ska gå bra iaf??

Nu är det plugg som gäller för mig!

P.s Denna telefon blev det C901, fast en svart! 

Ha en skön dag!!




Paula » 2009-07-02 | 15:43:57
URL: http://www.paulas.sajt.org

SVAR: Om vi orkar när du kommer ner så kan Puma få låna Diza's sele och prov-dra lite. Jag har en lätt kedja som hon kan få dra. :) Eller bara testa för att se hur ni gillar det.



Ja, jag ser också fram emot specialen, men jag är lite osäker, för jag anmälde Messiah i måndags, och har inte fått bekräftelse än :(



Skoj att du bjuder på dig själv :P



Kram kram

Paula » 2009-07-02 | 16:53:42
URL: http://www.paulas.sajt.org

SVAR: Javisst ja, det är ju Olga, va? Klant jag är ;)

Jag anmälde ju för sent, så jag tror det kan bero på det.. men jag hoppades på svar idag.. vet inte hur länge jag ska orka vänta.. eller hur mkt is i magen man ska ha.. ..?

Kram

Pia » 2009-07-02 | 19:12:47
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hahahaha, kunde ju varit värre.. =) Tur att det löste sig så fint för dig! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback