Onsdag kväll..

Har haft en ur mysig kväll igen!! Fått massor med god mat.. Hundarna får massor med godis av Pärs pappa så honom gillar dom verkligen!! Vi blir verkligen bortskämda här allihopa =)

Puma trivs superbra här, hon är inte speciellt brydd om mig utan spriger runt lös på gården & i huset som hon vill.. Hon kan vara borta från mig längre stunder & vara med dom andra.. Skönt att hon trivs bra =)

Albin & Puma får leka massor tillsammans, för Pärs föräldrar ser det nog lite våldsamt ut men dom har otroligt skoj tillsammans.. Tom Puma har börjat bjuda upp till lek med Albin, vanligtvis så är det han som börjar men hon gillar det oxå...

I morrn är det plugga som gäller.. Hoppas bara att jag verkligen får böckerna nu.. Har väntat lääänge nu känns det som.. Denna kurs som jag ska läsa nu började i Måndags & slutar nästa fredag med tenta så jag har en del att göra.. Speciellt med tanke på att det är utställningar med hundarna hela helgen & sen en annan kul grej på Tisdag =)

Men nu är det natti natti. Hundarna har slocknat på golvet redan..

Sov sött!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback