Mums..

Medans matte pluggar så roar sig Puma med detta..





Oj såååå gott det är =)




Jag kämpar på med pluggandet men huvudet börjar kännas väldigt välfyllt, börjar känna stress inför provet, tänk om jag inte klarar det denna gång heller?? Försöker nöta in alla uträkningar som jag behöver kunns oxå, teoridelen känns som att den sitter men alla jäkla uträkningar gör mig gaaaalen!! Nåja, ska fortsätta kämpa lite till..



En härlig bild från gårdagens kvällsprom =) I love Norrland!!




Pia » 2009-07-30 | 22:43:12
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Märgben är inte alls fel säger hon, haha man ser riktigt hur frenetisk hon är på bilden. Rex är likadan! =) Ögonen riktigt tindrar och pluppar näst intill ut när han får börja slicka på det..

Marabou sommar, tog precis två biter, mums.. =)

Hans sk sår lr vad det var är borta, skårpan trillade av i måndags men det är en liten kula kvar. Får ha den under uppsikt så länge och se om den kommer tillbaka lr vad den gör.

Fint kort du tagit!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback