Lycklig!!

Är jag nu.. Nu är  min bärbara dator hemma igen & oj vad mycket fortare det går!! Nice =)

Kämpar på förfullt med tvätten, nu ska det sista bara torkas på en stund.. Pär är på gång med packning & Albin,ska käka lite & sen åka & bada vovvarna en liten stund, Puma & Albin är 2 skithundar som behöver blötas av innan resan, ska försöka hinna med lite kloklippning oxå.

Måste erkänna att det är jobbigt som satan att allt är borta i datorn, alla sparade länkar, alla bilder, ja allt! Bilder & dokument har jag iofs kvar men jag har inget program för att läsa Word & Excel.. Suck! Måste fixa det oxå kom jag just på.. Jobbigt!!

Nåväl, ska göra lite nytta här nu medans jag väntar!

Hörs snart igen...




Pia » 2009-07-11 | 19:42:34
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men vad bra att den kommit hem! =) Jobbigt när allt är försvunnet.. =( Man lär sig aldrig att lägga över från hårddisken, dum som man är..

Oj vad enkelt det hade varit om det bara vart koppel, mat och hunden som skulle med! =) Men nej, här skall det packas det ena med det tredje.. Sen också i fall om att så måste det med.. ;)

Listor är bra har lite kvar men det är sådant som skall i sista minuten..

Ha en härlig badtur med vovvarna!

Paula » 2009-07-12 | 08:52:11
URL: http://www.paulas.sajt.org

Det är nåt med dig och mig och tvätt!! Satt med en känsla av att jag glömt nåt, tills jag läste ditt inlägg. "Ja jävlar, Daniel tvättade här igår och bad mig ta tvätten i nu på morgonen och hänga upp den.." Tack för påminnelsen! :D

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback