Kvällen..

Har ägnats åt utställningsträning/ringträning.. Känns som att Puma fixar det galant, är mer jag som behöver träna på att ställa upp henne snyggt inför domaren.. Ska bli såååå kul att få höra hennes kritik på lördag, spelar ingen roll vad domaren säger egentligen, för mig är hon finast ändå, men det är alltid kul att få höra nån som kan det tycka till =)

Tog en promenad när vi kom hem, hon fick vara lös på ängen en stund & vi lekte tafatt, det älskar hon, först jagar jag henne & sen jagar hon mig, så turas vi om tills vi är trötta, har även kört lite lydnad & sen lite sök efter godis =) Nu ligger hon utslagen på golvet & har skällt en del, precis som igår Pia när vi pratade, knas vovve!

Är rätt sliten idag, funderar på att krypa ner i sängen ganska snart faktiskt! Har massor att fixa i morrn!!

Sov sött =)






Paula » 2009-07-01 | 22:20:42
URL: http://www.paulas.sajt.org

Vilken fin form hon är i!

SJÄLVKLART åker kameran med när vi ses ;) ska fota sönder din hund ;) :P

Ska ni ställa på lördag också? Oh, jag borde ringträna med Messiah, men jag ska göra det först när jag fått bekräftelsen, så jag vet säkert att det blir av!

Ska träna mkt kontakt med honom, för han är inte så intresserad av handlern i ringen, utan mest av alla hundar runtom ;) Så det blir det mkt träning på :)

Men nu är det natten ;)

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback