Köping..

Är nu nästa stopp på våran resa..

Sitter i bilen, har precis skickat in en del av min inlämning.. Har tyvärr inte hunnit med allt jag skulle göra med tanke på att böckerna kom igår.. Men men, hoppas på att läraren är snäll & ger mig någon extra dag till att hinna göra det..
 
Har haft några underbara dagar i Västervik, känns lite trist att åka men som tur är har vi massor med roliga saker framför oss..

Puma har tyvärr haltat lite idag, hoppas att det bara är nån liten sträckning eller att hon trampade på nån sten just då eller nåt? Annars blir det ingen utställning för henne.. Kan ju inte visa en haltande hund juh.. Kan ju vara av deras våldsamma lekar oxå..

Just nu så ligger hon & mår gott brevid mig i baksätet, Pär står som vanligt för bilkörningen.. Skönt för mig & Puma =) Men det hade inte funkat att ha henne sittande hela resan, hon ligger bara & sover om jag sitter med henne.. Vill ju att hon ska kunna slappna av så gott det går..

Ska återgå till läsandet nu...

Ha en skön Fredag & lämna en kommentar är du snäll =)




MORSAN » 2009-07-17 | 12:35:42

Hej! Ser att du vill ha kommentar på bloggen allt för att slippa plugga,roligare sitta blogga eller??

Emil och jag har varit och vattnat dina blommor och lämnat posten,vädrat lite och spolat i avloppet.Hoppas att Puma kan vara med på utställningen. Ni får ha en fortsatt bra resa,hälsa Per.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback