Klockan tickar snabbt..

Har fortfarande inte kommit mig ner i badet, hamnade på prom med Brorsan, Svägerskan+ hundar samt grannen & hennes vovve, vilken syn att se oss, 2 amstaffar, 2 pitbulls & sen en liiiten söt Ozzy, nån korsning är han & liten & söt, väger väl typ 4 kg så det är en liiiten kokompis Puma har.. Hihi.. Puma har blivit rätt förtjust i honom oxå, skönt då hon inte annars brukar gilla små hundar. Han får tom nosa henne där bak utan problem nu..

Men nu väntar badet.. Härliga hund, hade iofs hellre läst en bok men nu när jag pluggar han jag knappt öppnat en annan bok än skolböckerna, känns skumt.. Jag brukar ju läsa massor i vanliga fall men det ska bli ändring på det snart, att läsa är en av dom bästa avkopplingarna som finns för mig, högst på listan är en skön skogprom med Puma..

Sov gott på er =)

Kom ihåg att lämna en kommentar!!




Pär » 2009-08-01 | 00:28:09
URL: http://parryochmascherano.blogg.se/

Som jag skrev i bloggen så kommer inte grejerna hem förrän Albin har lämnat mitt hem. Vill inte ta hem en ny soffa som han kan kissa i. Så jag vet inte om det kommer upp några bilder alls. Har inte bestämt om jag ska fortsätta blogga efter att Albin har lämnat mig...

Pia » 2009-08-01 | 09:19:31
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Tycker det är en rätt häftig kombination av hundar och hoppas verkligen "RÄTT" människa har sett er, som har fördomar mot dessa "hemska" kamphundar som ÄTER upp små hundar!!! =) Hahaa, hade så gärna viljat se det!! =) Snacka om att tappa hakan.. ;)

Hoppas du kom i badet!

Läsning ja visst är det härlig avkoppling!

morsan » 2009-08-01 | 11:47:30

Här finns många nya böcker som väntar när du har pluggat färdigt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback