Hemmafixande..

Ska resten av dagen & kvällen ägnas åt.. Känner att jag måste lägga böckerna åt sidan en stund nu & göra nåt annat!!

Har vilat en stund i soffan nu, surrat lite i telefonen.. Ska börja ta tag i mitt hem oxå, länge sen det fick någon uppmärksamhet kan jag lova, ska jaga lite dammråttor, byta nån gardin, tvätta lite osv..

Ska göra ett ryck med mig själv oxå sen, ska ta nyaste numret av Härliga hund & krypa ner i ett varmt bad.. Sen kanske det blir lite tv tittande innan sängen..

Vad ska Du hitta på i kväll??




Pia » 2009-07-31 | 16:40:47
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Vad härligt att du skall pyssla om dig själv ikväll, måla naglarna med..?.. Länge sedan du gjorde det sist..?.. Visst prioriterar man lite annorlunda nu när man har hund, inte lika viktigt med utseendet när man skall ut i skogen och lufsa.. Och precis när man målat naglarna så vill vovvarna bli killade lr så skall man ut och kissa dem och det var den nagellacken det.. ;)

Hoppas du får trevlig läsning i badet!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback