God morgon =)

Solen skiner & en helt ny dag framför oss =) En dag att se framåt & inte grubbla på det förflutna, varför se tillbaka på det som varit när framtiden är mitt framför nosen på dig!

Sitter & dricker mitt goda snabbkaffe ;) Mmmm, Puma sussar i soffan som vanligt på morgonen.. Hon är så lugn denna tjej, senaste dagarna så har hon inte varit sååå promenad sugen utan jag har fått lura med henne genom att fråga om vi ska hälsa på mamsen, lillebror 1 & 2 osv.. Undrar om hon saknar Albin eller om hon bara är rädd att vi ska åka bort igen eller vad det är? Hursomhelst så är hon hur avslappnad som helst & börjar återgå till sitt normala jag, alltså inte vara knasig som när vi var borta.. Skönt!!!

Ska ta en skön prom i solen nu, sen försöka plugga lite innan jobbet, idag är det 12-16 som gäller så jag har hela kvällen på mig oxå...

Ha en riktigt bra dag!!

Å du, kom ihåg att lämna ett tassavtryck när du ändå är här =)









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback