Gnällspik...

Är jag idag!!

Fortfarande toktrött i huvudet, har släpat mig ut på en kortis med Puma, hon bajsvägrade med brorsan, hihi blyg tjej, nu när jag var ute med henne tog det inte nån lång stund innan hon kunde sätta sig.. Men det var skönt att få komma ut & röra på sig även om jag inte mår bra än, magen är bekymrad över att jag har ätit & mullrar.. Får hoppas att jag får behålla det jag ätit ändå...

Har hunnit plugga en del iaf, får se om det fastnar bara, i morrn är det helt & hållet plugg dag som gäller, men först en skön sovmorgon =)



Dagens bild på Puma =)



Jobbigt att hitta rätt när det kliar nånstans..



Ella, Tyra & Puma. Tyra gillade att hålla i Pumas halsband..

Nu är det skolböckerna igen..




Pia » 2009-07-29 | 22:43:37
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

En sån fin flicka Puma är som inte kan bajsa i pojksällskap. ;) Skönt att de kunde ta henne på en prom, de gör ju inget om de vilar men det är ens egna samvbete som kommer fram..

Sofia » 2009-07-30 | 00:17:44

Krya på dig !

Pia » 2009-07-30 | 07:55:28
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Klart hon är kär i sin matte Pumisen! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback