En plan..

Börjar ta form i mitt huvud.. Tänker inte berätta mer än så förrän allt är klart så det så ;P

Nu har brorsan varit & hämtat Puma, hon ska få gå en längre prom med honom, svägerskan & fjanten.. Skönt att dom kunde ställa upp, ringde redan i morse & kollade att det var ok..

Har fått i mig varma mackor nu & försöker få i mig vätska, då jag sovit större delen av dagen är jag rätt tung i huvudet, kommer nog att fortsätta vara det oxå.. Ska knapra i mig lite frukt oxå senare, behöver allt nyttigt jag kan få i mig nu känner jag!

Ska försöka plugga massor nu i kväll när jag mår lite bättre, har ju prov på fredag, än så länge bara liiiite ångest.. Men jag måste fixa det den här gången!!

Kollade min skolmail precis, fått G på provet jag gjorde innan vi åkte på semester, oj sååå skönt!! Nu fick jag tillbaka liiite av mitt självförtroende!!

Nu är det böckerna som gäller!!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback