En lugn dag..

Har vi haft idag jag & Puma =) Pluggat, ätit, promenerat, pratat med några vänner.. En riktigt skön dag alltså!

Ska överge skolböckerna för idag & ägna mig åt lite slötittande på tv tänkte jag.. Skulle vara nåt Poirot avsnitt som det lutar åt att se..

Har småkollat lite på Animal Planet idag, nåt program om djur räddare, ett avsnitt handlade om en kamphundsfarm där dom dels avlade men även bedrev hundslagmål , en hund som omhändertogs hade ett framben som var helt av, den kunde knappt gå på benet, usch så ont det gjorde i mig, kände nästan att tårarna var på väg, hur fasen kan man göra så mot ett djur?? Alla hundar, ca 50 stycken pitbulls, fick sedan avlivas för att dom var för agressiva.. Tragiskt!

Nu är det soffan & mys för oss =)




Pia » 2009-07-26 | 22:16:36
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Nää fy bubblan för sånt, tragiskt var ordet.

Stackars djur och de människor som gör djuren illa, de måste vara totalt fuckt up i huvudet. Jag ahde störbölat om jag hade sett det. Är det ngt som får mig att gråta så är det djur som far illa av korkade människor.

Tur att det finns människor som oss som är snälla mot djuren med!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback