Det finns en mening med allt som sker..

I livet..

Jag tror stenhårt på att det finns en plan för alla, ibland så händer det tråkiga saker men i förlängningen så har allt ett samband, saker sker av en anledning & det finns ingen vits med att försöka ändra den väg som är utstakad för en. Bara att gilla läget helt enkelt!

Visst är det tråkigt när det händer saker som man inte vill men samtidigt så gör det att man som individ stärks inför nästa med eller motgång, man lär sig hela tiden om sig själv, om andra människor, man lär sig förutse saker som kan hända & man lär sig vad man vill & inte vill med livet..

Det känns inte kul att veta att jag har sårat någon men samtidigt så hade det varit värre om jag inte hade varit ärlig på en gång, jag vet hur det känns att känna på sig något, gå & vänta på att något ska hända & sen blir det inte det man ville från början ändå. Förhoppningvis så kommer vi inte att hata varann alltför länge! Jag vet att Puma saknar Husse & Albin.. Det gör jag med men mitt beslut står ändå fast!

Nu är det duschen som gäller för mig! Ska hinna luncha & ut med puma innan jobbet!

Ha en riktigt bra dag!!





Pia » 2009-07-28 | 17:05:36
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Helt rätt tänk av dig!

Visst svider sanningen ibland men den håller längst, så enkelt är det faktiskt..

Bara att blicka framot och ta emot fram tiden med öppna armar och se med nyfikenhet vad som komma skall!

Härligt att Puma börjar bli sitt vanliga jag igen!

Säg att Rex är bakom huset så kommer hon gå runt runt huset och leta.. ;)

Hoppas det varit bra på jobbet och att plugget går kalas bra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback