Dags för tenta..

Igen.. Känns som att det aldrig tar slut.. Även om det är kul så känns det tufft, speciellt denna vecka då det bara har krånglat för mig!

Har fortfarande inte fått svar på den förra tentan som jag gjorde, den som gick sååå dåligt, väntar på att få betyg i den kursen, borde ske ganska snart, 2 veckor efter det att läraren fått provet så ska betyget komma..

Får se om min dator är redo för hämtning senare oxå, hoppas verkligen att han har lyckats fixa den, och att alla mina bilder m.m finns kvar.. Har massor med Puma bilder & andra som jag inte vill förlora..

Har inga övriga planer för dagen efter tentan, ska nog bara slappa & börja packa tror jag.. Jobbar i morrn & tvättar på kvällen innan vi åker sen på Söndag.. Ska bli såååå kul =)

Ha en riktigt skön dag nu!!




Pia » 2009-07-10 | 10:38:49
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Lycka till på ptovet!

Inte roligt med skit veckor som du haft denna veckan men nästa kanske blir desto roligare. =)

Visst är det kul med en voffig hund på nätterna.. ;)

Rex har börjat bli van nu med alla ljuden när fönstret är öppet, peppar peppar hoppas det håller i sig.

Slappa lugnt ikväll!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback