Bakis..

Är nog den känslan som passar bäst in på hur jag mår just nu..

Varit ute med odjuret igen, tur att hon är snäll idag, hade inte orkat med några brottningsmatcher med henne idag, känner mig helt kraftlös..

Ska sjunka ner i soffan igen, har knaprat i mig lite skinka som mamsen köpt åt mig, tack för det =), bra att få i sig lite salt, blir nog varma mackor senare & lite grönsaker kanske till, får se hur magen mår senare..

Men nu ska jag ner i soffan & det finns nog risk för att vi somnar igen..




Pia » 2009-07-29 | 16:39:20
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Mmm vad gott med varma mackor! Får göra det när jag kommer hem från denna resa tror jag.. =P Blev hiskeligt sugen..

Härligt att massen mår bättre!

Och Puma njuter nog för fulla muggar med dig idag i soffan tror jag.. =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback