Ändrade planer..

För dagen har det verkligen blivit..

Pratade med hon som vikkar för min handledare, hon tyckte att jag skulle prioritera omtentan i första hand så det kommer jag att göra!

Skulle ha tvättat idag ,men jag bokade om det till nästa fredag istället, hade inte så mycket tvätt som jag trodde..

Hittade en burk med Köttfärssås i frysen & det får bli dagens middag..

Puma har fått vara ute en sväng & rasta sig,hon har hunnit bajsa ett par gånger till, har tappat räkningen på hur många gånger det blivit idag, nu har hon iaf fått i sig en stor portion med ris så jag hoppas att det lugnar ner magen.. Annars verkar hon vara rätt nöjd över att vara hemma igen, precis som jag är.. Nu kommer det dröja lääänge innan det blir någon längre bilresa för oss kan jag lova!



Här kommer lite bilder på våra bravader under resan =)



På promenad med Pia+Rex, Paula+Diza+Danil+Messiah..



Puma & nya kärleken Rex =)



Rex är ingen liten kille, men ack sååå fin han är, Puma är sååå kär!



Mys med Husse Pär på Amstaff Specialen i Köping =)



Puma är koncentrerad =)



Fortfarande koncentrerad..



Albin tycker att min resväska är ett bra ställe att stå på =)



Rex är en riktigt knähund & tyckte att mitt knä var ett bra val =)



Buren är ett bra ställe att vila på när man är trött tycker Puma =)



En skokartong är en bra leksak..



Albin arbetar hårt för att förstöra den..



Inte mycket kvar av den är Albin är färdig!



Kanske det finns nån bit kvar?? Puma är rätt obrydd..


Det var allt för denna gång, tack Pia & Paula för bilderna på Puma..




Pia » 2009-07-24 | 23:55:51
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Åh vad kortet på Pär, Puma och Albin är fint. Så klockrent!

Gillar Albin på resväskan med, samt när Rex hoppas och Puma tittar på och man ser riktigt i hennes blick att hon undrar vad Rex pysslar med..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback