Vintern verkar vara här för att stanna?

Förhoppningvis är det slut med blötväder nu fram tills i Mars eller nåt sånt? Ute är det -15 grader, har snöat lite under dagen oxå, härligt!!

Kvällsrundan blev på 1tim 10 min i sällskap av Olga, Puma & Fjant, alltid lika trevligt & min Puma bara älskar ju hennes hundar oxå =) Så både hund & Matte är nöjd!

Idag är en av första dagarna då jag sett på Puma att hon verkar frysa så ca -15 & kallare så åker täcke på, vill helst inte använda det om det inte behövs utan jag tycker det är bättre att hon får så mycket vinterpäls som möjligt!! Tyvärr är ju inte Amstaff nån hårig ras så det är bara gilla läget & slänga på täcke när det är kallt!

Resten av kvällen har spenderats med slapp, surrat med världens bästa Pia en stund & funderat på meningen med livet bl.a, förhållanden osv, finns inget som vi inte pratar om när vi pratar ;)

Nu är det en sista kort prom & sen är det sängen för världens bästa Ella & Puma =)

Sov sött!!





Pia » 2009-12-16 | 08:48:25
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Du har ju ngr täcken att välja och vraka bland.. ;)

Vill också ha massor med snö! Men lite har vi vart fall hemma och kallt! =)

Härligt med trevligt sällskap till prommen!



Jaaa det finns nog ite mkt vi inte diskuterar.. =P

M undrade vad jag hade i telefom räkning igår.. Hahahaa men han blev förvånad för den är inte så hög, comvic snackis är bra! =)



Pst, armhävningarna känns hittills, undrar bara när resten kommer... =P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback