Vilket härligt väder =)

Det är ute, precis kommit in från över en timmes prom, mäkta stolt över min hund är jag oxå!! Hon har fått träffa en 9 veckors valp & var såå snäll & duktig! Sen när vi skulle gå hem så mötte vi ett par som tyckte att hon var vacker, kan man bli annat än stolt när nån berömmer en för vilken fin & trevlig, lydig hund man har =) Jag njuter för fullt av berömmet =)

Har haft en härlig dag på jobbet, fått hjälpa många kunder & det är ju det jobbet går ut på, löst många problem idag & det gillar jag verkligen =) Så idag är en bra dag!!

Nu är det soffmys en stund, vänta på att halsbrännan lägger sig, kycklingbaguette+julmust till lunch= halsbränna, men gott var det!!

Ha en underbar kväll!!





Pia » 2009-12-05 | 17:21:19
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Alltid lika trevligt att få beröm när äns hund beter sig! =)



Ingen kul med halsbränna... Hoppas det går över snart!

Lena & Diva » 2009-12-05 | 17:48:15

har oxså njutit av en härlig prommis,m duktig vovve.inge folk el hundar så diva fick vara lös och kände för att lyssna på matte,så matte är glad.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback