Torsdag!

Och vi är uppe med tuppen idag!!

Morgon prom avklarad, den tog 5 min & Puma skyndade sig att göra allt för att sen vilja gå in igen, inte så konstigt med tanke på att det är -24 grader ute *brrrrr*, hunnit äta frukost, bädda sängen oxå. Nu återstår att diska & plugga, har en härlig lååång dag framför oss idag!

Kikade på min favoritsajt för väder, Yr.no & som det verkar ska det bli liiite varmare, runt -20 idag & sen lite varmare i morgon, hoppas verkligen det, jag lider av att inte få gå iaf typ 30 min/prom med Puma, är så tråkigt att bara sitta inne!! Blir samma upplägg som igår, försäker hitta på roliga saker inne åt henne att göra så att hon får göra av med lite energi, just nu arbetar hon med en 50 cl petflaska utan kork, har lagt i några Frolic där & min hund som inte är så smart puttar den på golvet så det tar en bra stund innan nånting kommer ut =) Men då har hon att göra iaf =) 

Ha nu en skön dag!!




Pia » 2009-12-17 | 08:46:55
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Pia nattsuddar och Ella är uppe tidigt på morgonen, nu är tiden verkligen ur led.. ;)



På lördag såg jag att ni inte alls kommer ha kallt, -7 grader enligt 4:ans nyheter igår, det du. Jag och M kollade på vädret så sa jag där uppe bor Ella och Puma, herre jävlar så långt upp.. Han är ingen mästare på geografi. Frågar du han vart Stockholm ligger så säger han snett uppåt.. Inte illa... Oj vad jag susade i från nu, surr sugen... hihihiiii...



Hoppas ni får en härlig dag inne med massa godisletning, kanske även till Ella (nosa efter kabel killarna..=P )



Plugga massor nu!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback