Tjohooo..

Kvällen är räddad =) Ja vad gäller tv tittandet iaf.. Såg precis att miniserien Stenhuggaren går idag & i morgon kl 21-22 på SVT 1, serien baseras på boken med samma namn av Camilla Läckberg! Har sett tidigare serier av samma författare & gillat dom så jag kommer att sitta bänkad i soffan snart!


Har funderat & funderat idag, mestadels på drömmen & vad den kan ha för innebörd egentligen? Som jag skrev tidigare så har den ett samband med gårdagen men jag vet inte riktigt hur jag ska tolka att det är en person som jag inte träffat på rätt många år som fanns med.. Klurigt det där med drömmar..

Själva drömmen har jag rätt bra koll på vad den betyder, är ju saker som finns i mina tankar redan.. Men hur fasen gör man när hjärnan säger en sak & hjärtat en annan, sen kommer magkänslan in & sabbar alltihop? Det är fan inte lätt att vara Ella just nu =/


Har under senaste dagarna sett tillbaka på året som gått i tankarna.. Massor med saker som hänt.. Både roliga & tråkiga..

Ser positivt på framtiden & inser att det kan inte bli värre än förra året iaf!


Men som sagt, nu väntar soffan =)

Ha en mysig kväll!





Pia » 2009-12-25 | 21:28:40
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Min tv är upptagen!!! Grrrr... Nämnde men fick inget gensvar, tre st som kollar på Pang i bygget (skittråkigt program enligt mig)..



Ella skall följa hjärtat, tänk inte för mkt för då blir det bara knas. Om hjärnan är med för mkt i spelet så brukar det bara bli en soppa av det hela. Go with the fload bara... Låt det komma som det kommer är mitt råd fast jag inte äns vet vad det handlar om.. Men det brukar funka.. ;) Får nog ringa dig imon, min nyfikenhet börjar bli lite stor nu.. =P



Jag tror ditt 2010 kommer bli toppen! =)

Ni skall ju komma hit och hälsa på har jag bestämkt! =D Och då kan det inte bli annat än toppen, wehaaa....

Lena & Diva » 2009-12-25 | 21:34:19

Som du själv sagt flera ggr till mig,följ magkänslan.Sen har du lite läsning på mailen,äntligen klar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback