Tisdag!

I full färd med att vakta min sockerkaka som står i ugnen & luktar gott *mmmm* Väntar trevligt besök idag, borde dyka upp snart! Kul att få en liten update i nån annans liv oxå =)

Planen för dagen är att plugga senare, har fått meddelande av läraren att föregående 2 veckors kurs/arbete är godkänt med några små ändringar, tjohooo! Hon tyckte att jag hade kämpat på bra! Så sant så!

Ute snöar det för fullt, kanske hinner få nån liten julkänsla i år innan julen snabbt är överstökad, ni som känner mig vet att julen inte är nån favorit högtid för mig av många olika anledningar & så även i år, kommer nog dröja innan jag kan se julen som en glädjens högtid fullt ut!

Ha en skön dag!!




Pia » 2009-12-15 | 13:32:39
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Mmmmm sockerkaka mumma... Och så har du inte bjudit hem mig.. =( ;)



Julen är stressens högtid tycker jag men i år har det varit annorlunda för mig. Ingen stress, ingen stoj utan i lugnan ro skall jag ta emot julen med öppna armar i mina näras och käras sällskap för en gångs skull vilket kommer bli underbart, synd bara att inte farmomr finns mer och kunde fira med oss men kanske därför man känner av att det inte är ngn stress för då slipper man åka hem till henne och träffa på alla knäppgökar... ;)



Du och Puma borde komma hem till oss över jul tycker jag! =)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback