Sovstund =)

Blev det för Puma & mig i soffan,1 1/2 timme, sååå skönt =)

Har fått i mig middag oxå, pasta, kassler & morötter i en salig blandning, mums! Puma fick lite oxå, först morötter i soffan, glufs sa det & sen fick hon det jag inte orkade i sin skål & hon slukade allt inklusive sin middag, Matte gillar när Puma äter =)

Har inga planer alls för kvällen, ska ta en prom snart, Puma ska få ha på sig sin fina väska

Är verkligen supernöjd med den, sitter bra på henne oxå =)

Sen efter det är det slappa mer som gäller, är en Beck film på Tv4+ kl 22 som jag tänkte se..

 

Ha en skön kväll!!





Pia » 2009-12-12 | 22:49:48
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Har Puma blivit en kanin?? ;)



Ha nu en riktigt skön kväll med Beck!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback