Söndag..

Kommer att bli en del utevistelse idag! Har precis kommit in från långprom på nästan en timme, Puma har fått härja av sig med grannens hanhund, precis fått i mig frukost & strax ska vi åka iväg på träning..

Nästan +2 grader ute, kramsnö, jätteskönt att gå, inte halt här ute iaf =)

Resten av dagen ska det pluggas som fasen!!

Ha en skön Söndag!!




Pia » 2009-12-06 | 12:56:37
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hoppas det går bra på träningen!



Sov morgon jag.. Mmmmm jag och Rex låg kvar i sängen till 09.30 idag.. =)



Snart är allt slaskeblask uppe hos er.. Lite skadeglad blir jag kanske då... hihihiiii.. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback