Så var denna dag snart slut..

Har haft en riktigt trevlig för & efter middag =) Kan inte bli annat med det sällskapet jag hade heller ;)

När jag kom hem hade jag sällskap av Lena & Diva i bilen, blev en skön långprom tillsammans för oss.. Puma & Diva har fått springa av sig lite oxå i vanlig ordning, jisses vilken energi dom har! Nu är både Matte & Puma trötta så soffan väntar på mig, Puma är redan på plats! Tror minsann jag ska unna mig en tupplur nu ;)

Vad händer hos dig då?




Pia » 2009-12-19 | 17:11:21
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Vad härligt med en långprom i det trevliga sällskapet!



Skall bli kul att få veta.. =)



Ha en skön kväll i soffan!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback