Proppmätt!!

Fast några skumtomtar får såklart plats =)

Kvällen var riktigt trevlig, för en gångs skull var jag yngst oxå =) Inte ofta det händer!! tror det är nästan 10 år mellan mig & nästa person & sen var resten nästan pensionärer allihopa men man kan ha skoj iaf =) Har fått skratta en hel del under kvällen & samtalsämnena har varierat ordentligt, allt från hund uppfostran till ord & uttryck man använde förr i tiden, har lärt mig ett & annat oxå!

Ligger däckad i soffan nu & kollar film, hade 2 ok filmer att välja på, Matte söker Husse eller Snygg, sexig, singel, gissa vilken jag valde ;)

Hade sett fram emot en skön prom när jag kom hem men Puma visade snabbt att det var hon inte intresserad av, ut & kissa snabbt & sen in igen, är "bara" -15 ute nu men tillräckligt kallt.. Gick in istället & gav henne mat & den var slut snabbt =) Hon äter såå bra just nu, är skönt att slippa oroa sig för det..

Ska soffmysa nu & sen är det sängen! Sov gott!




Pia » 2009-12-18 | 23:12:16
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Så det blev ingen raj raj efteråt...?.. ;)



Bra att du är proppmätt och har ätit rejält, skummtomtar får man alltid plats med ngr stycken..



Vad härligt att hon äter bra igen!



Ha n en mysig kväll i soffan med film.. Jag hade sett på matte söker husse men snygg, sexig, singel låter inte heller fel..

Pia » 2009-12-18 | 23:25:14
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Japp det har hunnits med en del idag, men nu blir det kisselinka snoppan en snabbis, tur/retur brevlådorna a 10min sen sängen.. Phju, trött...



Hoppas ni får det bra imorgon! Höran dig sen när du orkar... Nyfiken... =P



Hälsa kompisen! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback