Playdate..

Med Diva ska jag & Puma på om ca 30 min, ska bli skit skoj =) Matte Lena är ett trevlig sällskap & hundarna kommer riktigt bra överens trots att det är 2 tjejer =) Kul =)

Med pluggandet går det framåt hela tiden nu, känner mig stolt & duktig över att jag kanske fått kläm på det här med bokföring nu? Vi får väl se vad läraren säger sen bara..

Ha en trevlig Torsdag på er!!




Pia » 2009-12-10 | 13:48:15
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Vad roligt att det går bra för dig! Sen är det lite x-tra kul med när man kommit på lösningen själv!



Åh promma med friska fläkten spraller Lena och socker söta Diva, är inte alls avundsjuk! ;)



Slår en pling på väg till jobbet!

Lena & Diva » 2009-12-10 | 14:46:35

Vi tackar och bockar för de trevliga kommentarerna.Diva ligger o sover efter prom,matte känner lugnet,så skönt att få vara i skogen i snön och svettas lite. ha de




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback