Onsdag..

Termometern visar -25, fyy fan så kallt!!

Väntar på besked om dagens planer, förhoppningsvis blir dom av..

Fick röntgenbilderna igår, inte lätt att se nånting, men en snabb titt blev det & jag såg ingen skillnad på gamla & nya bilder faktiskt! Jämförde aldrig med dom nya men det ska jag göra sen, har även några andra att kika på =) Tycker det är intressant faktiskt!

Känns skönt på ett sätt att det är kallt ute idag om det blir att åka iväg, vet jag att Puma ändå inte vill vara ute, hade varit en annan sak om det hade varit varmare, då hade jag nog haft lite dåligt samvete faktiskt!

Well, dags att bylta på sig & bege sig ut!!

Ha en härlig Onsdag i kylan =)




Pia » 2009-12-30 | 09:05:15
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Vadå blir av?? Nu fattar jag naada.. Får ringa dig.. ;)



Kul att du fått bilderna i vart fall och studera noga sen om du inte ser ngn skillnad så tycker jag att du tar med dig bilderna till en vet du ska dit nästa gång och ifråga sätter..



Ut i kylan med dig, pälsmössa och marmelucker håller kylan borta för dig och rosa bling bling skor till Puma som jag skrev på facebbook! ;)



Kram

Lena & Diva » 2009-12-30 | 10:01:38

Burr,vackert men kallt ute




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback