Nysolad =)

Grannen släpade med mig för en mycket skön stund i ett solarium, känner mig som en ny människa, fått lite behövlig färg på kinderna oxå!!

Precis ätit middag & nu känns det som att det är dags att sussa, är såååå trött!

Har hunnit med en skön prom med Puma oxå, 50 min ute & knata, efterlängtat!!

Nu är det soffmys för oss!

Ha en skön kväll!!




Pia » 2009-12-20 | 19:18:02
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Sola, jaa det är u ra att ngn tycker om det.. Men det är klart du får ju inte solexem osv...

Härligt med lite färg på kinderna!



Jag undrar då ve, det var som ville surra med Ella tre inatt??? Hmpf, undrar om jag har rätt??




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback