Natti natti..

Är det snart för oss, ska bara vänta på att det blir den 21/12 så att jag kan skicka in att jag ska studera, japp, sökt fler kurser & kommit in, blivit beviljad studiestöd oxå så tom 5/3 2010 ska jag plugga sen får det räcka för den här gången!!

Puma gick & la sig i sängen redan kl 23, sen dess har jag inte sett till henne men hon ligger nog där & snarkar & njuter av att få ligga som hon vill ;) När Matte kommer får hon snällt flytta på sig, hon har en vana att hoppa upp innan jag kommer & lägger sig mitt på båda täckena & är skitnöjd, kan kräva liiite övertalning oftast i form av ett ryck i täcket för att hon ska akta på sig, en lite tjurskalle är hon när hon är trött!

Hoppas din Söndag varit kanonbra, det har min =)




Pia » 2009-12-21 | 00:08:06
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Då kanske Ella kan komma hit ner och hälsa på till påsk?? =P =)



Dom brukar vara rätt egna väl när de lagt sig..

Kom in nyss från en lång kvällsprom och Rex gick direkt upp för trappan och ville nana säng! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback