Matlagning, tvätt & städ!

Står på schemat närmsta dygnet, tvätten gör jag idag, städ & sånt i morgon!! Önskar att det skulle komma lite snö nu *gör snödansen a la Pia* slippa all äcklig sand inne, är less på att ha en sandlåda i hallen sen mår Pumas tassar bättre av snön oxå!

Har hunnit slänga i omgång 3 nu i tvättmaskinen & omgång 2 torkar för fullt, omgång 1 är uppe i lägenheten =) Puma ligger på Rex gamla filt( den är nytvättad då Puma dreglat en massa på den) & tuggar ben, gissa hur länge till den kommer att vara ren ;)

Håller på med maten för fullt i köket oxå, Ugnsstekt korv med Potatismos & morötter blir dagens middag, mums =)

Men nu ska jag fortsätta med mitt =)

Ha en härlig kväll!!




Pia » 2009-12-13 | 20:10:04
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Vad Ella är huslig idag!



Mmmm vad gott med falukorv och potatismos!

Sugen på ngt salt nu efter all chocklad jag tryckt i mig... =0)



Du har ett fb meil!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback