Mardrömmar..

Har jag haft inatt, bla om skolan, det jag pluggar nu, har även hittat en död människa nånstans, liiite läskigt måste jag säga! Var vaken till typ 1 innan jag somnade, klurade på skolarbetet, försökte komma på vad jag glömt, kändes som att det var nåt jag missat i inlämningen men det är svårt att komma på? Har iaf skickat in det som skulle vara inne i fredags efter att ha gjort om det, idag väntar jag på svar från läraren samt fortsätter med resten, förhoppningsvis slipper jag göra om allt igen??

Så det är mitt liv i ett nötskal, plugga, plugga, plugga, men det är ju själv valt så det är bara att kämpa på, förhoppningsvis leder det till ett bra jobb i slutändan =) Med bra lön så jag kan skämma bort liten Puma & mig själv lite mer än vad jag kan nu!

Nu vankas det morgon prom strax, +2,4 grader, var är kylan & snön egentligen? Är ju typ 3 veckor till jul & lite vitt på backen ska det ju vara för att den rätta julkänslan ska infinna sig!!

Ha en skön Tisdag!!




Pia » 2009-12-08 | 10:00:38
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Näää är snön borta?? Det var ju ingen kul, hoppas det hinner komma tillbaka!



Men vilka kusliga drömmar, vi kanske har hållt varandra vaken inatt..?.. ;)



Hoppas pluggandet går bra idag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback