Lördag morgon..

Uppe hyfsat tidigt för att vara Ella..

Ska iväg & jobba 10-14, kul =) Som vanligt när det vankas jobb är mitt största problem- Vad ska jag ha på mig? Ett I-lands problem är det absolut men för tillfället ett jobbigt sådant!

Som tur är så måste jag ut med Puma först innan jag kan börja rota i garderoben =) Då hinner jag gå igenom i huvudet vad jag är sugen på att ha, lutar åt svarta byxor & nån topp? Men det hinner ändras många gånger innan jag väl åker till jobbet sen!

Ska dricka upp mitt kaffe, på med kläder & sen ut i mörkret, vädret är -4 grader & förhoppningsvis lika behagligt som igår =)

Ha en underbart skön Lördag på er!





Pia » 2009-12-05 | 10:07:45
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Japp det är ett I-lands problem men jag vet själv hur det är.. Men du hittar säkert ngt fint att ha på dig för att sen få ett klädberg på sängen att sätta in i garderoben innan du går och lägger dig ikväll.. ;)



Ha en trevlig arbetsdag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback