Kvällsbus :)

Har jag & Puma hittat på, detta är resultatet =)



Denna snögubbe byggde vi till Pia & Rex, tyvärr var det för kallt när dom var här så det gick inte men nu får dom en iaf =) Söt va ;)


Pluggar för fullt gör jag, hjärnan kokar snart över.. Funderar på att åka ut en sväng & ladda med nåt gott, känner PMS humöret är på väg att smyga sig fram när det inte går som det ska & det kan resultera i krokodiltårar, det har jag ingen lust med så vi får se.. Annars har jag ju alltid bullar i frysen =) Nåt sött är ett krav snart!




Såhä fin blir min svarta hallmatta när Puma intagit den & tuggar ben, tjohoo säger Matte då när hon får skura den sen för hand!!


Dags att återgå till skolarbetet nu, wish me luck!!


Lyssna & njut =)






Pia » 2009-12-06 | 21:22:49
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Tack för gubben! =) Glad jag blidde! <3

Vill du veta en hemlis, Rex tycker snö gubbar är läskigt och dom morrar man på och skäller ut efter noterna!



Lugn nu Ella, ngt djupa andetag och en bulle så skall du se att pluggandet ordnar sig...



Min mardröm, svart matta och gröna ben... Men vad gör man inte för sin hund.. =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback