Kämpar..

Med julstämningen, lyssnar på julmusik & försöker hitta "den där" julkänslan ;)



Tur att det finns många trall vänliga låtar att lyssna på så humöret stiger lite =)

Har kört en svängom med dammsugaren & fått bort en del av allt potatismjöl som sprids i lägenheten för tillfället..

Ska börja fundera på en "Julig" outfit inför kvällen nu, är ju inte så ofta jag "klär upp" mig längre så man får väl passa på i kväll då ;)

Kanske tom bjuder på en bild senare ;)

Ha en härlig dag!




Pia » 2009-12-24 | 14:40:47
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Nämen, det var inte igår vi fick en outfit bild av Ella, äntligen! =) Se till att lägga ut en med nu då.. =P

Johanna » 2009-12-24 | 19:19:43
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Sv: Aa jo jag vet det. Jag använde den förut men hade inte råd att köpa en ny när den tog slut :(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback