Juldagen..

Har ägnats åt slapp på förmiddagen, hittade en rätt kul barnfilm på tv som jag låg & fnissade till.. Ni vet väl vad man säger: Man är inte vuxen förrän man kan vara barnslig ;) Hihi, jag gillar barnfilmer =)

Lurade ut Lena & Diva på ett besök, prommade först i ca 1 timme & sen blev det Te, Piabullar & skvaller, Puma & Diva har legat utslagna på golvet & slappat! Mycket trevlig besök =)

Nu bär det av till soffan en stund, får se när vi orkar kliva upp igen ;)

Ha en trevlig juldag!! Ta det lugnt med alkoholen ni som festar, här blir det på sin höjd lite Julmust till middagen sen ;)





Pia » 2009-12-25 | 17:43:52
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Åh så äntligen har Diva fått besöka Puma! =)

Roligt för både mattar och vovvar..



Pia bullar.. Hahahahaa kul att ni tycker om dom men nu med lite övming så är de ännu godare, större och vackrare.. =P



Festa vad är det, vatten och julmust har det varit på mitt schema idag och det kommer jag fortsätta kvällen med. =)

Lena & Diva » 2009-12-25 | 17:47:31

Tack för idag




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback